موسسه داوری در تهران

داوری

یکی از مهم ترین موضوعات حقوقی که در کشور مطرح می شود بحث داوری در معاملات است انتخاب موسسه داوری در تهران موضوعی پیچیده است و با توجه به متعارف نبودن بحث داوری انتخاب موسسه داوری در تهران امری دشوار است موسسه داوری السا با بهره گیری از وکلای مجرب و داوران متبحر آماده ارائه خدمت به شما همراهان است. در این یادداشت به نکات مهمی که در بحث داوری می بایست مدنظر قرار بگیرد اشاره می کنیم.

 در صورتی که داوران در هنگام انجام داوری با جرمی آشنا شوند تکلیف چیست ؟

یکی از موضوعاتی که می بایست مدنظر موسسه داوری در تهران قرار بگیرد بحث مشخص شدن جرم در حین داوری است در این هنگام در صورتی که داوران بتوانند موضوع داوری را از امور کیفری تفکیک کنند  داوری را انجام می دهند و در مورد دعاوی کیفری می بایست به محاکم مرتبط ارجاع داده شود و در صورتی که امکان تفکیک وجود نداشته باشد رسیدگی داوران تا صدور حکم نهایی راجع به بخش کیفری متوقف می شود. لازم به ذکر است این موضوع در مورد پرونده های مرتبط با نکاح یا طلاق یا نسب نیز جاری است .لازم به ذکر است در صورتی که ادعای جعلی نسبت به سندی شود و عامل مشخص نشود مشمول ماده قبل نمی شود.

در چه مواردی داور از بین می رود؟

در برخی موارد داوری از بین می رود که در ماده 481 قانون آیین دادرسی مدنی مشخص شده است این موارد با تراضی کتبی طرفین دعوا و فوت یا حجر یکی از طرفین دعوا از بین می رود .

برای ارتباط با موسسه داوری در تهران با شماره ثبت 50350 تماس بگیرید

 لازم به ذکر است که رای داور باید موجه و مستدلل باشد و مخالف قانون موجود نباشد. بنابراین موسسه حقوقی در تهران و یا سایر شهرستان ها باید این موضوع را مدنظر داشته باشد که در صورتی که بخواهد رایی صادر کند می بایست رای خود را موجه و مستدل ارائه دهد .

 

داوری

آیا داور می تواند صلح کند؟

در صورتی که داوران اختیار صلح را داشته باشند می توانند از این اختیار استفاده کنند و صلح کنند در این صورت صلح نامه که به امضای داوران رسیده باشد معتبر و قابل اجرا است .

 نحوه ابلاغ رای داوری به چه نحو است؟

از دیگر موضوعاتی که می بایست مدنظر موسسه داوری در تهران قرار بگیرد بحث ابلاغ داوری است در صورتی که طرفین در قرارداد داوری طریق خاصی برای ابلاغ رای داوری پیش بینی نکرده باشند داور مکلف است رای خود را به دفتر دادگاه ارجاع کننده دعوا تسلیم نماید.

آیا طرفین می توانند رای داور را رد کنند؟

از دیگر موضوعاتی که می بایست مدنظر موسسه داوری در تهران قرار بگیرد بحث نقش امکان رد نظر داوری توسط طرفین دعوا است در صورتی که طرفین دعوا رای را رد کنند در قسمت مردود رای بلااثر است.

موسسه داوری در تهران چه اقداماتی باید انجام دهد؟

گروه داوری السا یکی از بهترین و منصفانه ترین موسسه داوری در تهران می باشد که با شماره ثبت 50350 آماده ارائه خدمت به شما می باشد با درنظر گرفتن گروه داوری السا به عنوان داور ما در تمامی دعاوی مرتبط به معامله همراه شما خواهیم بود.

موسسه داوری در تهران با شماره ثبت 50350

در صورتی که این مقاله برای شما مفید است امتیاز بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت ارتباط با وکیل در واتس آپ پیام بدهید.
Send via WhatsApp
تماس جهت مشاوره با وکیل